Pályázatok

Tájékoztató az Önkéntes Területvédelmi Tartalékos szolgálatformáról

 

A Magyar Honvédség átalakítja és megújítja önkéntes tartalékos rendszerét, melynek új elemeként, a helyi közösségekre építve hozta létre az önkéntes területvédelmi tartalékos szolgálati formát.

Az ország valamennyi járásában létrehozandó, területi elven szervezett önkéntes területvédelmi tartalékos századok megalakításának célja, hogy szükség esetén helyben álljon rendelkezésre egy kiképzett, felkészített, alkalmazható erő. A területvédelmi tartalékos század tagjai a felkészítések alkalmával olyan elméleti és gyakorlati tudást kapnak, mely a helyi közösség védelmi képességét növeli, legyen szó honvédelmi vagy katasztrófavédelmi helyzetről. Miután protokolláris feladatai is lehetnek a tartalékos katonáknak, jelenlétük emelheti helyi szinten is az ünnepi megemlékezések, koszorúzások színvonalát.

Ha eddig vonzotta a katonaság, de élethelyzete nem tette lehetővé a lakóhelyétől hosszabb időre történő távollétet, hogy kiképzésen/felkészítésen vegyen részt, akkor ez a szolgálati forma pont Önnek szól. A Magyar Honvédség lehetőséget ad arra, hogy lakókörnyezete érdekében kamatoztassa tudását országunk védelmében.

Ne legyen megyénkben olyan település, amely nem rendelkezik tartalékos katonával, bizonyos létszámú kiképzett katonai erővel!

 

Önkéntes Területvédelmi Tartalékos szolgálat

 

A jelentkezés menete

            Amennyiben érdekli a területvédelmi tartalékos (ÖTT) szolgálat, első lépésként regisztrációra van szükség. Ez történhet a megyei toborzó ügyfélszolgálatokon, a Kormányablakokban, illetve Interneten keresztül, az Irány a sereg (www.iranyasereg.hu) honlapon is. A regisztrációt követően a toborzóink felveszik Önnel a kapcsolatot és egyeztetik az alkalmasság vizsgálat időpontját, helyszínét és az ehhez kapcsolódó további tudnivalókat. Az alkalmasság vizsgálat sikeres teljesítését követően történik meg a szerződés megkötése. A regisztrációhoz a személyes okmányokra, valamint az iskolai végzettséget, szakképzettsége(ke)t igazoló bizonyítványokra lesz szükség.

Alkalmassági vizsgálat:

Tartalékos katonai szolgálatra szerződést kötni csak alkalmas minősítésű egészségi, pszichikai vizsgálatot követően lehet. Az önkéntes területvédelmi tartalékos katonai szolgálatra jelentkezőnek a kézi lőfegyverek, lőszerek, gáz- és riasztófegyverek megszerzésének és tartásának egészségi alkalmassági feltétele és vizsgálata szerinti (foglalkozás-egészségügyi) II. típusú alkalmasság-vizsgálaton kell részt venniük. A vizsgálat költségét a Magyar Honvédség fizeti. Aki rendelkezik ilyen típusú, érvényes vizsgálati eredménnyel, nem kell a vizsgálatot újból elvégezni. Az alkalmassági vizsgálatokat a megyei toborzó ügyfélszolgálatok szervezik.

 

Az önkéntes területvédelmi tartalékosok juttatásai

            Az önkéntes területvédelmi tartalékos katona szerződéskötési díjra, rendelkezésre állási díjra továbbá a tényleges szolgálatteljesítés (kiképzés és egyéb igénybevétel) időtartamára – a rendszeresített szolgálati beosztáshoz tartozó besorolási osztálynak és besorolási kategóriának megfelelő – alapilletményre, laktanyai elhelyezésre, térítésmentes élelmezési és ruházati ellátásra, továbbá utazási költségtérítésre jogosult.

Az Önkéntes Területvédelmi Tartalékos katona részére adható főbb juttatások, járandóságok:

  • tényleges katonai szolgálat esetén (1-2 napos igénybevétel esetén is, időarányosan!) a rendfokozatnak megfelelő illetmény; térítésmentes ruházati ellátás-, étkeztetés, útiköltség térítés
  • Egyszeri szerződéskötési díj: a honvédelmi illetményalap 75%-a (2017. évben: bruttó 31.215, Ft, mely 2 évre vállalt ÖTT jogviszony létesítése esetén, a szerződéskötéstől számított 4. hónap 5. napjáig kerül kiutalásra)
  • Rendelkezésre állási díj (éves összeg): teljesített szolgálati évenként a mindenkori minimálbér összege (2017. évben bruttó 127.500 Ft, mely a szerződés időtartama alatt évente, a szerződés évfordulójától számított két hónapon belül kerül kiutalásra)

Az önkéntes területvédelmi tartalékosok igénybevétele

            A tartalékosok felkészítése és az alkalmazása helyben történik, fő szabályként a járásban, esetleg a megyén belül. A felkészítés 20 napos, mely nem egyszerre, hanem moduláris rendszerben, több szakaszra bontva kerül végrehajtásra. Ily módon az egyes összevonások időtartama várhatóan nem haladja meg a 4-5 napot. A felkészítésekre a lakóhelyhez legközelebb eső kiképzési helyszínen kerül sor.

Az állomány feladatát képezheti többek között veszély-, és katasztrófahelyzetben (pl. árvízi védekezés) történő igénybevétel, rendezvénybiztosítási-, toborzási-, illetve különböző díszelgési feladatok ellátása a járási vagy települési rendezvényeken.

Bővebb információk a katonai szolgálatról: www.iranyasereg.hu, vagy www.hadkiegeszites.honvedelem.hu

 

A Veszprém megyei toborzó ügyfélszolgálat címe, elérhetősége:

8200 Veszprém, Jutasi út 20.

tel: 06/88/576-650

e-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

letöltés


 

Balatonakarattya Község Önkormányzata az Emberi Erőforrások Minisztériumával

együttműködve, az 51/2007. (III. 26.) Kormányrendelet alapján ezennel kiírja a 2018. évre
a Bursa Hungarica Felsőoktatási Önkormányzati Ösztöndíjpályázatokat

 

"A" típusú pályázati kiírás

"B" típusú pályázati kiírás


 

Pályázati felhívás

 

1.) Balatonakarattya Község Önkormányzat Képviselő-testülete (8172 Balatonakarattya, Iskola utca 7.) nyilvános pályázati felhívást tesz közzé a Balatonakarattya, 3499/6 hrsz-ú ingatlanon lévő büfé és illemhely üzemeltetésére.

2.) Az üzemeltetés 2017. június 15-étől 2019. december 31-iég tart, mely időszak Balatonakarattya Község Önkormányzat Képviselő-testületének külön döntésével meghosszabbítható. A bérleti díjon felül a pályázót terheli az üzemeltetéssel kapcsolatos minden költség, beleértve a rezsi költségeket is. A pályázatnak részét kell, hogy képezze az illemhely és büfé épületek építési előírások szerinti megfelelő elhelyezése, amennyiben szükséges áthelyezése, átépítése.

3.) A pályázó csak természetes személy vagy a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 3.§ 1. pontja szerinti átlátható szervezettel lehet.

A pályázónak a szerződésben vállalnia kell, hogy

a) a hasznosításra vonatkozó szerződésben előírt beszámolási, nyilvántartási, adatszolgáltatási kötelezettségeket teljesíti,

b) az átengedett helységeket a szerződési előírásoknak és a tulajdonosi rendelkezéseknek, valamint a meghatározott hasznosítási célnak megfelelően használja,

c) a hasznosításban - a hasznosítóval közvetlen vagy közvetett módon jogviszonyban álló harmadik félként - kizárólag természetes személyek vagy átlátható szervezetek vesznek részt.

Balatonakarattya Község Önkormányzata a szerződést kártalanítás nélkül és azonnali hatállyal felmondhatja, ha a pályázó vagy bármely - a vele közvetlen vagy közvetett módon jogviszonyban álló harmadik fél - a szerződés megkötését követően beállott körülmény folytán már nem minősül átlátható szervezetnek. 

4.) A kiíró fenntartja azon jogát, hogy a pályázat során pályázott egyik pályázóval se kössön szerződést, és ily módon a pályázatot – akár indoklás nélkül is – eredménytelennek minősítheti

5.) A pályázat benyújtásának helye, határideje: A pályázatokat személyesen lehet benyújtani a 8172 Balatonakarattya, Iskola utca 7. szám alatti hivatali helységbe ügyfélfogadási időben 2017. május 23-ig zárt borítékban. A borítékra a „Pályázat büfé és illemhely üzemeltetésre” szöveget kell rávezetni.

6.) Borítékbontás helye: 8172 Balatonakarattya, Iskola u. 7., ideje 2017. május 24. 10 óra.  

Eredményhirdetés helye: 8172 Balatonakarattya, Iskola u. 7., ideje: a borítékbontástól számított 5 napon belül.

7.) A képviselő-testület az összességében kedvezőbb ajánlatot tevő pályázót nyilvánítja győztesnek.

8.) Szerződéskötés határideje: 2017. május 30.

9.) További információk elérésének lehetősége: Lukács Tamásné kirendeltség-vezető

 


Pályázati felhívás

 

1.) Balatonakarattya Község Önkormányzat Képviselő-testülete (8172 Balatonakarattya Iskola utca 7.) nyilvános pályázati felhívást tesz közzé a Balatonakarattya 3499/6 hrsz.-ú ingatlanon lévő büfé és illemhely helységek hasznosítására, bérbeadására.

2.) Az üzemeltetés 2017. június 15-től 2019. december 31-éig tart, mely időszak Balatonakarattya Község Önkormányzat Képviselő-testületének külön döntésével meghosszabbítható. A bérleti díjon felül a pályázót terheli az üzemeltetéssel kapcsolatos minden költség, beleértve a rezsi költségeket is. A pályázatnak részét kell, hogy képezze az illemhely és büfé épületek építési előírások szerinti megfelelő elhelyezése, amennyiben szükséges áthelyezése, átépítése.

3.) A pályázó csak természetes személy vagy a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 3.§ 1. pontja szerinti átlátható szervezettel lehet.

A pályázónak a szerződésben vállalnia kell, hogy

a) a hasznosításra vonatkozó szerződésben előírt beszámolási, nyilvántartási, adatszolgáltatási kötelezettségeket teljesíti,

b) az átengedett helységeket a szerződési előírásoknak és a tulajdonosi rendelkezéseknek, valamint a meghatározott hasznosítási célnak megfelelően használja,

c) a hasznosításban - a hasznosítóval közvetlen vagy közvetett módon jogviszonyban álló harmadik félként - kizárólag természetes személyek vagy átlátható szervezetek vesznek részt.

Balatonakarattya Község Önkormányzata a szerződést kártalanítás nélkül és azonnali hatállyal felmondhatja, ha a pályázó vagy bármely - a vele közvetlen vagy közvetett módon jogviszonyban álló harmadik fél - a szerződés megkötését követően beállott körülmény folytán már nem minősül átlátható szervezetnek. 

4.) A kiíró fenntartja azon jogát, hogy a pályázat során pályázott egyik pályázóval se kössön szerződést, és ily módon a pályázatot – akár indoklás nélkül is – eredménytelennek minősítheti

5.) A pályázat benyújtásának helye, határideje: A pályázatokat személyesen lehet benyújtani a 8172 Balatonakarattya, Iskola utca 7. szám alatti hivatali helységbe ügyfélfogadási időben 2017. április 18-ig zárt borítékban. A borítékra a „Pályázat büfé és illemhely üzemeltetésre” szöveget kell rávezetni.

6.) Borítékbontás helye: 8172 Balatonakarattya, Iskola u. 7., ideje 2017. április 21. 11 óra.   

Eredményhirdetés helye: 8172 Balatonakarattya, Iskola u. 7., ideje: 2017. április 24. 11 óra.

7.) A képviselő-testület az összességében kedvezőbb ajánlatot tevő pályázót nyilvánítja győztesnek.

8.) Szerződéskötés határideje: 2017. május 30.

9.) További információk elérésének lehetősége: Lukács Tamásné kirendeltség-vezető


Balatonakarattya Község Önkormányzata

                           

a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján

pályázatot hirdet

Balatonakarattyai Szilfa Óvoda 

Óvodavezető

beosztás ellátására.

A közalkalmazotti jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A vezetői megbízás időtartama:

A vezetői megbízás határozott időre, 2021. augusztus 31.-ig szól.

A munkavégzés helye:

Veszprém megye, 8172 Balatonakarattya, Bakony utca 7.

A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:

Az intézmény zavartalan működésének, színvonalas szakmai munkájának szervezése, irányítása, ellenőrzése, a munkáltatói jogkör gyakorlása, az intézményi munka szakszerű, gazdaságos, törvényes biztosítása.

Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

§         Felsőfokú képesítés, Óvodapedagógus,

§         Óvodapedagógus munkakörben szerzett - Legalább 5 év feletti szakmai tapasztalat,

§         Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),

§         Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

§         Pedagógus-szakvizsga keretében szerzett intézményvezetői szakképzettség, magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség, nem áll foglalkozástól eltiltó ítélet hatálya alatt

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

§         Montessori-pedagógia ismerete - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

§         Részletes szakmai önéletrajz, az intézményvezetésre vonatkozó program, iskolai és szakmai végzettséget igazoló okmányok másolata, 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, nyilatkozat arról, hogy a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul, nyilatkozat arról, hogy a pályázatot elbíráló testület személyét érintő ügy tárgyalásakor nyilvános vagy zárt ülést tartson.

A beosztás betölthetőségének időpontja:

A beosztás legkorábban 2016. szeptember 1. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2016. június 10.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Lukács Tamásné nyújt, a 0620-215-0620 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

§         Postai úton, a pályázatnak a Balatonakarattya Község Önkormányzata címére történő megküldésével (8172 Balatonakarattya, Iskola utca 7. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 226-2 , valamint a beosztás megnevezését: Óvodavezető.

§         Személyesen: Lukács Tamásné, Veszprém megye, 8172 Balatonakarattya, Iskola utca 7. .

A pályázat elbírálásának határideje: 2016. június 30.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

§         Balatonakarattya Község Önkormányzat honlapja: www.balatonakarattya.hu - 2016. május 11.

A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2016. május 11.

A pályázati kiírás közzétevője a Közszolgálati Személyzetfejlesztési Főigazgatóság (KSZF). A pályázati kiírás a munkáltató által a KSZF részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.

 


 

Pályázati felhívás

1.)Balatonakarattya Község Önkormányzat Képviselő-testülete (8172 Balatonakarattya Iskola utca 7.)  nyilvános pályázati felhívást tesz közzé a Balatonakarattya, Rákóczi út 8. szám alatti ingatlanban vendéglátás célját szolgáló helységek hasznosítására, bérbeadására.

2.) A vendéglátás céljára bérbe adni, hasznosítani kívánt helységek leírása: mellékelt vázrajz

3.) A pályázónak vállalnia kell minimálisan heti öt nap nyitva tartást, legalább napi nyolc óra nyitva tartással. A pályázatban külön kell kitérni a nyári nyitva tartás feltételeire, az ingatlanban található nyitott terasz üzemeltetésének lehetőségére.

4.) Az üzemeltetés 2016. február 15-től 2016. december 31-ig tart, mely időszak Balatonakarattya Község Önkormányzat Képviselő-testületének külön döntésével meghosszabbítható. A bérleti díjon felül a pályázót terheli az üzemeltetéssel kapcsolatos minden költség, beleértve a rezsi költségeket is.

5.) A pályázó csak természetes személy vagy a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 3.§ 1. pontja szerinti átlátható szervezettel lehet.

A pályázónak a szerződésben vállalnia kell, hogy

a) a hasznosításra vonatkozó szerződésben előírt beszámolási, nyilvántartási, adatszolgáltatási kötelezettségeket teljesíti,

b) az átengedett helységeket a szerződési előírásoknak és a tulajdonosi rendelkezéseknek, valamint a meghatározott hasznosítási célnak megfelelően használja,

c) a hasznosításban - a hasznosítóval közvetlen vagy közvetett módon jogviszonyban álló harmadik félként - kizárólag természetes személyek vagy átlátható szervezetek vesznek részt.

Balatonakarattya Község Önkormányzata a szerződést kártalanítás nélkül és azonnali hatállyal felmondhatja, ha a pályázó vagy bármely - a vele közvetlen vagy közvetett módon jogviszonyban álló harmadik fél - a szerződés megkötését követően beállott körülmény folytán már nem minősül átlátható szervezetnek. 

6.) A kiíró fenntartja azon jogát, hogy a pályázat során pályázott egyik pályázóval se kössön szerződést, és ily módon a pályázatot – akár indoklás nélkül is – eredménytelennek minősítheti

7.) A pályázat benyújtásának helye, határideje: A pályázatokat személyesen lehet benyújtani 8172 Balatonakarattya Iskola utca 7 szám alatti hivatali helységbe ügyfélfogadási időben 2016. február 1-ig zárt borítékban. A borítékra a „Pályázat bisztró üzemeltetésre” szöveget kell rávezetni.

8.) Borítékbontás és eredményhirdetés helye, határideje:

      8172 Balatonakarattya, Iskola u. 7. 2016. február 03. 11 óra

      Eredményhirdetés: a borítékbontást követő 5 munkanapon belül.

9.) A képviselő-testület az összességében kedvezőbb ajánlatot tevő pályázót nyilvánítja győztesnek.

10.) Szerződéskötés határideje: 2016. február 10.

11.) További információk elérésének lehetősége: Lukács Tamásné kirendeltség-vezető

 

vázrajz letöltése


Nyomtatványok

Iskolakezdési támogatási kérelem 2017.

 

Adónyomtatványok

Adóigazolási kérelem

Nyilatkozat túlfizetés visszaigényléséhez

Bejelentés desztilláló berendezésről

Bejelentés lakcímváltozásról

Részletfizetésre, méltányosságra irányuló kérelem

Hatósági bizonyítvány kérelem

Kérelem adó - és értékbizonyítvány kiadására

 

Helyi iparűzési adó:

Bejelentés, változásbejelentés (IPA és IFA esetén)

2016. évi helyi iparűzési adó bevallás

Helyi iparűzési adó betétlapok A,B,C,D,E,F,H,I,J

Önellenőrzési lap (HIPA helyesbítéshez)

Kérelem HIPA adóelőleg módosítására

HIPA adóelőleg kiegészítés bevallása

Igazolási kérelem határidő elmulasztása esetén

Kitöltési útmutató HIPA bevalláshoz

2016. évi bevallás KATA adóalanyok részére

Tájékoztató KATA adóalanyok HIPA bevallásához

Mentességi nyilatkozat IFA és IPA esetén

Bevallás ideiglenesen végzett iparűzési tevékenységről

 

Építményadó:

Építményadó bejelentés megszüntetéshez

Építményadó bevallás főlap

Építményadó bevallás A betétlap

Építményadó bevallás B betétlap

Építményadó igazolási kérelem határidő elmulasztása esetén

Kiegészítő lap az építményadó bevalláshoz (külföldön bejegyzett szervezet)

Megállapodás helyi adóval kapcsolatos kötelezettségekről és jogokról (építményadó és telekadó esetén)

Kitöltési útmutató építményadó bevalláshoz

Nyilatkozat építményadó önkormányzati mentesség megállapításához

 

Telekadó:

Telekadó bevallás

Megállapodás telekadó bejelentési kötelezettségről

Bejelentés telekadó megszüntetéshez 

Igazolási kérelem határidő elmulasztása esetén

Kitöltési útmutató telekadó bevalláshoz

 

Idegenforgalmi adó:

Bevallás az idegenforgalmi adóról (IFA)

Bejelentés, változásbejelentés (IPA és IFA esetén)

Szálláshely szolgáltatás bejelentése

Tájékoztató idegenforgalmi adóról (IFA-ról)

Nyilatkozat alapítványi mentességről (IPA és IFA esetén)

 

Gépjárműadó:

Kérelem gépjárműadó kedvezmény, mentesség megállapításához


Talajterhelési díj:

 Talajterhelés bevallás 2016. évről

Talajterhelési díjhoz tájékoztatás


Méh bejelentő, kijelentő lap:

Méh bejelentő, kijelentő


Települési támogatási kérelmek:

Kérelem a lakhatáshoz kapcsolódó rendszeres kiadások viseléséhez települési támogatás megállapítására

Kérelem települési támogatás megállapításához

Kérelem születési települési támogatás megállapításához

Kérelem házasságkötési települési támogatás megállapításához


Ebösszeírás bejelentő lap:

Bejelentő lap ebösszeírásra


Engedély kérelem:

Közterület használati engedély kérelem

Behajtási engedély kérelem